جکلوی 3 تن 5/16 – 3/8 جغجغه ای

جکلوی جغجغه و اهرمی ابزاری است که جهت کشش و محکم کردن زنجیرهای متصل به بار در هنگام جابجایی از آن استفاده می شود. برای افزایش ایمنی بار استفاده از این ابزار برای تمامی وسایل حمل و نقل مانند کامیون، کشتی، هواپیما و یا بارهای سبک و سنگین ضروری است. جکلوی بر اساس ساختار و نحوه استفاده از آن‌ها به دو دستهٔ جکلوی اهرمی و جکلوی جغجغه ‌ای ( دنده ای ) تقسیم می‌شود.

 

جکلوی اهرمی - جکلوی جغجغه ای

 

جکلوی اهرمی
جکلوی اهرمی یا جکلوی ساده جهت بستن زنجیر بر روی بار و همچنین افزایش امنیت حمل بار در حین جابجایی استفاده می شود. باید دقت کرد که جکلوی مورد استفاده مناسب با سایز زنجیر انتخاب شود.

جکلوی اهرمی شامل یک دسته و دو قلاب می باشد. بارهایی با تناژ بالا ( 3 تن و بیشتر) را بوسیله این ابزار بر روی تریلر محکم می بندند. این ابزار در سایزهای 5/8، 1/2،5/16، 1/4 تولید و عرضه می شود. این سایزها برای استفاده همراه با زنجیرهایی از سایز 6 میلی متر تا 16 میلی متر است.

جکلوی جغجغه ای
جکلوی جغجغه ‌ای به دلیل داشتن دنده و جغجغه و دسته و قطعاتی که روی آن به‌کاررفته است در مقایسه با جکلوی اهرمی (ساده) به نیروی بسیار کمتری نیاز دارد. جکلوی جغجغه ای در اندازه‌های 1/4، 1/2، 5/16، 5/8 با تحمل زنجیر از اندازه 6 تا 16 میلی متر تولید می‌شود که هر کدام بسته به حجم و سنگینی بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نام دیگر جکلوی جغجغه ای، جکلوی چرخ دنده ای می باشد. جنس جکلوی جغجغه ای از فولاد قوی همراه با کمی کربن می باشد. این ابزار در دو نوع مختلف طراحی شده است، یکی برای نگهداشتن بار و دیگری جهت کشیدن بار. این وسیله دارای طول عمر بالایی می باشد و قیمت آن با توجه به نوع و سایز آن متفاوت است.

معرفی بیشتر
در طراحی جکلوی از مواد ترکیبی فولاد با کربن استفاده شده است تا علاوه بر مستحکم بودن، در مقابل عوامل طبیعی مانند زنگ‌زدگی و خوردگی از دوام بالایی برای مصرف طولانی مدت برخوردار باشد. از آنجایی که ابزار و کارایی اصلی جکلوی به کیفیت زنجیر آن بستگی دارد، باید از زنجیرهایی با کیفیت اسلینگ استفاده شود که مناسب حمل و تحمل بارهای سنگین می‌باشد. جهت حمل بارهایی که تحمل فشار را ندارد و اینکه امکان شکستن یا آسیب بر اثر فشار وارد وجود دارد به جای زنجیر از تسمه حمل و مهار بار استفاده شود.

نحوه خرید و سفارش محصول:

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با فروشگاه تولزبکسل تماس حاصل فرمائید:

تلفن های فروشگاه: 66744651 – 66744834-021

تلفن های همراه: 09105708732 و 09211644801

ارسال سریع به سراسر ایران، تضمین کیفیت، تضمین قیمت

جکلوی جغجغه و اهرمی ابزاری برای محکم کردن و بستن زنجیر
تماس با واحد فروش