فروش سیم بکسل

فروش سیم بکسل در انواع مختلف نتاب، مغز فولادی، مغز کنفی، سیم بکسل های ترمزی و سیم های مهاری

فروش سیم بکسلفروشگاه تولزبکسل فروشنده تخصصی انواع سیم بکسل در سایز و بافت های مختلف

سیم بکسل در واقع همان طناب فولادی است تابیده شدن چندین رشته سیم بدور لایه مرکزی ساخته شده است.

از تابیده شدن چند عدد سیم به دور هم، لایه سیم یا همان رشته سیم ایجاد می شود، و از تابیده شدن رشته سیم ها به دور مغزی که در مرکز قرار گرفته است، سیم بکسل تشکیل می شود.

در ساخت سیم بکسل از سیم هایی با جنس استیل و فولادی براساس نوع کاربرد و شرایط محیطی که قرار است در آنجا مورد استفاده قرار بگیرد، می توان استفاده کرد.

انواع بافت سیم بکسل
یکی دیگر از معیارهای تقسیم بندی سیم بکسل، بافت سیم بکسل می باشد به طور کلی ۴ نوع بافت وجود دارد که به شرح زیر می باشند:

بافت فیلر (Filler): قطر مفتول به کار رفته در سیم بکسل های با بافت فیلر، در تمام ردیف های هم اندازه می باشد. فضای خالی که بین مفتول های هر ردیف وجود دارد با مفتول نازک پر شده است. به همین علت به آن بافت فیلر می گویند. وجود مفتول های نازک باعث افزایش سرح و در نتیجه افزایش سایش و انعطاف سیم بکسل می شود.

بافت سیل (Seale): در طناب های فولادی با بافت سیل میزان قطر مفتول خارجی از قطر مفتول داخلی بیشتر می باشد، که این امر باعث افزایش مقاوت سایشی سیم بکسل می شود. تعداد مفتول هایی که در اطراف مفتول اصلی قرار گرفته اند یکسان می باشد.

بافت استاندارد (Standard): در تمام رشته های سیم بکسل، مفتول ها قطر یکسانی دارند. ویژگی این نوع بافت انعطاف پذیری بالای آن و در نتیجه کاربرد زیاد آن می باشد.

بافت وارینگتون (Warrington): در این نوع بافت در سطح بیرونی مفتول های با قطر نازک و ضخیم به صورت یک در میان در کنار هم قرار می گیرند، این نوع ترتیب قرا گیری باعث شده است که میزان انعطاف پذیری بافت وارینگتون از بافت سیل بیشتر باشد.

فروش سیم بکسل در انواع مختلف با بالاترین کیفیت ساخت از معتبر ترین کارخانه های بین المللی و تضمین قیمت و ارسال سریع به تمامی نقاط

نحوه خرید و سفارش محصول:

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با فروشگاه تولزبکسل تماس حاصل فرمائید:

تلفن های فروشگاه: 66744651 – 66744834-021

تلفن های همراه: 09105708732 و 09211644801

ارسال سریع به سراسر ایران، تضمین کیفیت، تضمین قیمت

 

به صفحه ما در اینستاگرام بپیوندید : https://www.instagram.com/toolsboxel.ir

ارسال سریع محصولات به سراسر ایران، تضمین کیفیت، تضمین قیمت

فروش سیم بکسل در انواع مختلف
تماس با واحد فروش